Перейти до основного вмісту

Єлизавета Г-ко. Заняття 2 (04.11.2022).

  

 


1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені.

2.Навчальне відео «Як правильно доглядати за ротовою порожниною».

В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування.

Тож включайте відео та навчайтесь!


«Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від видавництва «Алатон» можна переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg

3.Завдання «Прочитай і запам’ятай».

Правила догляду за зубами та ротовою порожниною:

1.Чистити зуби  двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту.

2.Полоскання роту після кожного прийому їжі теплою водою.

3.Щітка повинна бути індивідуальна.

4.Після чищення зубів, щітку треба намилити, ретельно промити теплою водою, поставити в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.  

5.Щоб видалити залишки їжі між зубами, використовуй зубну нитку чи зубочистку.

6.Не забувай чистити язик.

7.Не можна кусати зубами горіхи, кісточки від ягід, різні тверді предмети тощо!

8.Шкідливо для зубів: різка зміна температури при прийомі їжі; багато солодкого.

9.Зубні щітки слід міняти не рідше ніж раз на 2–3 місяці, оскільки відпрацьована щітка гірше очищає поверхню зубів і може містити багато мікробів.

10.Двічі на рік потрібно відвідувати стоматолога.

4.Фізкультхвилинка «Прогулянка».

Включаємо відеозапис та виконуємо відповідні рухи. Вивчаємо слова пісні та рухи.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=aGF9xQxd338

5.Робота в зошиті.

Робота з деформованим текстом.

Встанови послідовність і запиши у зошит:

Як правильно чистити зуби.

…Зовнішню та внутрішню поверхню зубів слід чистити у напрямку від ясен.

…Прополоскати рот теплою водою, добре промити зубну і поставити щітку в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.

…Переміщуйте щітку в напрямку від бічних зубів до центральних.

…Змочити зубну щітку водою і видавити на неї трохи зубної пасти.

…Поверхні змикання зубів слід чистити горизонтальними рухами вперед-назад.

6.Дидактична гра «Так-Ні». 

Дорослий називає різні правила та порушення особистої гігієни. Дитина на правильну відповідь імітує рухи, а на неправильну - сидить спокійно.

Так

Ні

Чистити  зуби

Гризти  нігті

Мити  волосся

Читати  лежачи

Користуватися  носовою  хустинкою

Їсти  багато  солодощів

Мити  руки

Жувати  на  уроці

Приймати  душ

Не  мити  ноги

 7.Рефлексія. 

 Ось заняттю вже майже кінець.

 Ти була молодець!

 Що сподобалось – хвалися,

 Засмутило - пожалійся.

Дорослий надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи дитини, хвалить, зацікавлює до нового заняття.

8.Ритуал закінчення заняття. Вправа: „Подаруй усмішку”.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: дорослий звертається до дитини зі словами:

 Звати як мене, скажи?

 Звати як тебе, скажи?

 Ми з тобою вчились дружно?

 Отже, разом не сутужно!

 Зустріч нову призначаймо, 

 Усім щастя побажаймо.

 Руку стисни на прощання,

 Усміхнись як сонце раннє!

 Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про аутизм.

    2 квітня відзначають Всесвітній день поширення інформації про аутизм, і кожному з нас варто дізнатися про нього більше. Адже, за даними ВООЗ, з аутизмом народжується кожна сота дитина в світі. Коли йдеться про аутизм, йдеться, не про захворювання, а про розлад, особливість розвитку, з якою людина народжується і живе усе життя. Аутизм неможливо набути внаслідок дії зовнішніх чинників, його не «вилікувати», проте доказові методи психологічного втручання можуть покращити комунікативні та соціальні навички людей з аутизмом. Аутизм – це, насправді, дуже різні особливості, тому одне слово вміщує розлади аутистичного спектру (РАС). Спектр – бо здібності і потреби людей з РАС можуть значно різнитися. Дехто з людей, що мають аутизм, використовує вербальну комунікацію з іншими, а дехто – ні, хтось потребує догляду упродовж усього життя, інші ж – можуть жити самостійно, працювати. Люди з РАС часто мають проблеми з соціальною взаємодією, а також – обмежену або повторювану поведінку, сталі інте

Максим К-н. Заняття 14 (21.10.2022).

  Тема. Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку тобі і мені. 2.Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. 2.1.Повідомлення теми уроку. Розповідь дорослого. На попередньому занятті ми розпочали вивчати новий розділ «Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв»  і розглянули тему «Раціональне харчування». Тема сьогоднішнього заняття «Склад харчових продуктів». Ми поговоримо про складові їжі, повторимо правила харчування. Ти дізнаєшся більше про вітаміни, мінеральні речовини, воду, про їхнє значення для здоров’я людини. 2 .2.Вивчення нового матеріалу. Розповідь дорослого. Людині необхідно їсти для того, щоб жити. З їжею людина отримує поживні речовини. Але від того, що вона споживає, залежить її роз

Вправи для зняття напруги та переключення уваги дітей

 

ДИТИНА З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. ПОРАДИ.

  Порушення інтелектуального розвитку - досить складна й одночасно недостатньо розкрита на сьогодні особливість перебігу розвитку дитини. Порушення інтелектуального розвитку визначається як особливість розвитку психіки дитини при органічному ушкодженні центральної нервової системи у внутрішньоутробний період або в період від 1 до 3 років. У дітей залежно від інтенсивності ураження кори головного мозку можуть виявлятися різними якісні характеристики прояву: від легкого ступеня до помірного, тяжкого та глибокого ступенів. Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є характерним порушення пізнавальної діяльності, що виявляється в обмеженості сприймання, уваги, пам’яті, мислення, відтворенні сприйнятого і вивченого.  Такі діти можуть мати певні обмеження у набутті комунікативних та соціальних навичок. Ці обмеження зумовлюють уповільнений темп розвитку та навчання дитини, проте вони здатні до навчання, але у власному уповільненому темпі і в обмеженій кількості. Для дітей  з  порушенн

Як надати дитині першу психологічну допомогу? 6 порад для батьків.

   1. Режим дня.  Повертайте дитину у звичний режим дня, або створіть новий, з огляду на ті обставини, в яких ви перебуваєте. Це прискорює «загоєння» психотравми. У режимі дня дитини мають бути: гігієнічні процедури, прийоми їжі, елементи навчання, ігри з дорослими, вільна гра, час для бесід та казок (або цікавих історій), сон. 2. Обговорення тривожних подій.  Після кожного спуску в укриття, сигналів тривоги, звуків бойових дій проводьте невеличкі сімейні бесіди, де кожен розповідає, що він відчував протягом цього тривожного періоду. Цей метод дозволяє дитині емоційно відреагувати, побачити, що її відчуття співпадають з відчуттями дорослих, а також зняти емоційне напруження. 3. Нові ритуали.  Створіть нові ритуали, які допоможуть відчути дитині єдність та силу сім’ї. Це може бути читання вголос, вечірні обійми, спільні молитви або співи. 4. Щоденне спілкування на різні теми.  Щоб дитина не почала ізолюватися, вона потребує постійного спілкування та емоційного залучення дорослих. Ви мож

Михайло П-ла. Заняття 9 (02.11.2022)

  Тема: Орієнтування в часі: поняття «день-ніч».   Орієнтування у просторі: поняття «вгорі-внизу » . Закріплення жовтого та червоного кольорів. Мета: вправляти у розрізненні та називанні частин доби (день, ніч), вчити розрізняти дії, що здійснюють люди у відповідну частину доби; закріпити  жовтий та  червоний кольори, вчити сортувати предмети за двома кольорами (червоний, жовтий); розвивати вміння орієнтуватись у великому просторі та на листі паперу (поняття «вгорі-внизу»); збагачувати активний та пасивний словник; р озвивати спостережливість, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики. Матеріал: картки з двома смужками (червона вгорі, жовта внизу), листочки  двох кольорів (червоні, жовті). Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Добрий ранок (день)! Посміхнись І на мене подивись. У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні) І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим великим пальцем) 2. Гра «Кольорова палітра». Дорослий кладе пере

Гра «Допоможи Лунтику».

     Використано інтернет-ресурс за посиланням: http://inclusivecentrboryslav.kl.com.ua/

21 березня - Міжнародний день людей із Синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі «Промінчики сонця». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!           Заохочуємо до Міжнародного дня людей із Синдромом Дауна взяти участь в челенджі, проявити увагу та подарувати свою любов                  С🤗вітлим                  О💐бдарованим                  Н😌аполегливим                  Я😘скравим                  Ч😇емним                  Н😘іжним                         І 😏ншим                  М💗удрим людям, які щиро вміють любити❣ У дописі використано матеріали, які зн

Кінезіологічні вправи.

Кінезіологічні вправи - "гімнастика для мозку". Кінезіологія—це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку» основоположником якої є Пол Деннісон. З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Пропоную вам кінезіологічні вправи від каналу Vira Savchenko, які можна знайти за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=44SEJPL6p-U