1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку тобі і мені.
2.Навчальне відео «Як правильно доглядати за ротовою порожниною».
В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування.
Тож включайте відео та навчайтесь!
«Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від видавництва «Алатон» можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg
3.Завдання «Прочитай і запам’ятай».
Правила догляду за зубами та ротовою порожниною:
1.Чистити зуби двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту.
2.Полоскання роту після кожного прийому їжі теплою водою.
3.Щітка повинна бути індивідуальна.
4.Після чищення зубів, щітку треба намилити, ретельно промити теплою водою, поставити в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.
5.Щоб видалити залишки їжі між зубами, використовуй зубну нитку чи зубочистку.
6.Не забувай чистити язик.
7.Не можна кусати зубами горіхи, кісточки від ягід, різні тверді предмети тощо!
8.Шкідливо для зубів: різка зміна температури при прийомі їжі; багато солодкого.
9.Зубні щітки слід міняти не рідше ніж раз на 2–3 місяці, оскільки відпрацьована щітка гірше очищає поверхню зубів і може містити багато мікробів.
10.Двічі на рік потрібно відвідувати стоматолога.
4.Фізкультхвилинка «Прогулянка».
Включаємо відеозапис та виконуємо відповідні рухи. Вивчаємо слова пісні та рухи.
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=aGF9xQxd338
5.Робота в зошиті.
Робота з деформованим текстом.
Встанови послідовність і запиши у зошит:
Як правильно чистити зуби.
…Зовнішню та внутрішню поверхню зубів слід чистити у напрямку від ясен.
…Прополоскати рот теплою водою, добре промити зубну і поставити щітку в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.
…Переміщуйте щітку в напрямку від бічних зубів до центральних.
…Змочити зубну щітку водою і видавити на неї трохи зубної пасти.
…Поверхні змикання зубів слід чистити горизонтальними рухами вперед-назад.
6.Дидактична гра «Так-Ні».
Так | Ні |
Чистити зуби | Гризти нігті |
Мити волосся | Читати лежачи |
Користуватися носовою хустинкою | Їсти багато солодощів |
Мити руки | Жувати на уроці |
Приймати душ | Не мити ноги |
7.Рефлексія.
Ось заняттю вже майже кінець.
Ти була молодець!
Що сподобалось – хвалися,
Засмутило - пожалійся.
Дорослий надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи дитини, хвалить, зацікавлює до нового заняття.
Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.
Хід вправи: дорослий звертається до дитини зі словами:
Звати як мене, скажи?
Звати як тебе, скажи?
Ми з тобою вчились дружно?
Отже, разом не сутужно!
Зустріч нову призначаймо,
Усім щастя побажаймо.
Руку стисни на прощання,
Усміхнись як сонце раннє!
Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.
Коментарі
Дописати коментар