Перейти до основного вмісту

Єлизавета Г-ко. Заняття 2 (04.11.2022).

  

 


1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені.

2.Навчальне відео «Як правильно доглядати за ротовою порожниною».

В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування.

Тож включайте відео та навчайтесь!


«Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від видавництва «Алатон» можна переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg

3.Завдання «Прочитай і запам’ятай».

Правила догляду за зубами та ротовою порожниною:

1.Чистити зуби  двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту.

2.Полоскання роту після кожного прийому їжі теплою водою.

3.Щітка повинна бути індивідуальна.

4.Після чищення зубів, щітку треба намилити, ретельно промити теплою водою, поставити в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.  

5.Щоб видалити залишки їжі між зубами, використовуй зубну нитку чи зубочистку.

6.Не забувай чистити язик.

7.Не можна кусати зубами горіхи, кісточки від ягід, різні тверді предмети тощо!

8.Шкідливо для зубів: різка зміна температури при прийомі їжі; багато солодкого.

9.Зубні щітки слід міняти не рідше ніж раз на 2–3 місяці, оскільки відпрацьована щітка гірше очищає поверхню зубів і може містити багато мікробів.

10.Двічі на рік потрібно відвідувати стоматолога.

4.Фізкультхвилинка «Прогулянка».

Включаємо відеозапис та виконуємо відповідні рухи. Вивчаємо слова пісні та рухи.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=aGF9xQxd338

5.Робота в зошиті.

Робота з деформованим текстом.

Встанови послідовність і запиши у зошит:

Як правильно чистити зуби.

…Зовнішню та внутрішню поверхню зубів слід чистити у напрямку від ясен.

…Прополоскати рот теплою водою, добре промити зубну і поставити щітку в спеціальний пластмасовий стакан щетиною вгору.

…Переміщуйте щітку в напрямку від бічних зубів до центральних.

…Змочити зубну щітку водою і видавити на неї трохи зубної пасти.

…Поверхні змикання зубів слід чистити горизонтальними рухами вперед-назад.

6.Дидактична гра «Так-Ні». 

Дорослий називає різні правила та порушення особистої гігієни. Дитина на правильну відповідь імітує рухи, а на неправильну - сидить спокійно.

Так

Ні

Чистити  зуби

Гризти  нігті

Мити  волосся

Читати  лежачи

Користуватися  носовою  хустинкою

Їсти  багато  солодощів

Мити  руки

Жувати  на  уроці

Приймати  душ

Не  мити  ноги

 7.Рефлексія. 

 Ось заняттю вже майже кінець.

 Ти була молодець!

 Що сподобалось – хвалися,

 Засмутило - пожалійся.

Дорослий надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи дитини, хвалить, зацікавлює до нового заняття.

8.Ритуал закінчення заняття. Вправа: „Подаруй усмішку”.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: дорослий звертається до дитини зі словами:

 Звати як мене, скажи?

 Звати як тебе, скажи?

 Ми з тобою вчились дружно?

 Отже, разом не сутужно!

 Зустріч нову призначаймо, 

 Усім щастя побажаймо.

 Руку стисни на прощання,

 Усміхнись як сонце раннє!

 Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Максим К-н. Заняття 14 (21.10.2022).

  Тема. Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку тобі і мені. 2.Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. 2.1.Повідомлення теми уроку. Розповідь дорослого. На попередньому занятті ми розпочали вивчати новий розділ «Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв»  і розглянули тему «Раціональне харчування». Тема сьогоднішнього заняття «Склад харчових продуктів». Ми поговоримо про складові їжі, повторимо правила харчування. Ти дізнаєшся більше про вітаміни, мінеральні речовини, воду, про їхнє значення для здоров’я людини. 2 .2.Вивчення нового матеріалу. Розповідь дорослого. Людині необхідно їсти для того, щоб жити. З їжею людина отримує поживні речовини. Але від того, що вона споживає, залежи...

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

Михайло П-ла. Заняття 9 (02.11.2022)

  Тема: Орієнтування в часі: поняття «день-ніч».   Орієнтування у просторі: поняття «вгорі-внизу » . Закріплення жовтого та червоного кольорів. Мета: вправляти у розрізненні та називанні частин доби (день, ніч), вчити розрізняти дії, що здійснюють люди у відповідну частину доби; закріпити  жовтий та  червоний кольори, вчити сортувати предмети за двома кольорами (червоний, жовтий); розвивати вміння орієнтуватись у великому просторі та на листі паперу (поняття «вгорі-внизу»); збагачувати активний та пасивний словник; р озвивати спостережливість, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики. Матеріал: картки з двома смужками (червона вгорі, жовта внизу), листочки  двох кольорів (червоні, жовті). Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Добрий ранок (день)! Посміхнись І на мене подивись. У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні) І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим вели...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Вправи для зняття напруги та переключення уваги дітей

 

Ігри для зняття стресу у дитини.

  Від нашої  « тілесності »  зараз залежить, як ми впораємося із емоційним навантаженням, травмуванням. Тілесні ігри для дітей, важливі в будь-який час і дітям, і дорослим. Грайте і посміхайтесь - це важливо для дитини! ·         «Д оброго ранку ».   «Д оброго ранку носик,   д оброго ранку щічки, доброго ранку вушка, доброго ранку шийка, доброго ранку плечики і т.д. » - торкаємося різних частин тіла, промовляючи слова (можливо, цілуючи). Треба пройтися по всьому тілу. ·         Ліп лення - розминати тіло, як тісто, чи пластилін . ·         « Колобок ». С початку "засипати" муки - пройтись легкими рухами по всьому тілу, потім, "налити" води - рухи, що гладять. Ліпимо тісто, а потім робимо колобок - дитина сидить, обійнявши себе руками. А ми її обіймаємо за спинку. Розкриваємо руки - колобок "випікся" . ·       ...