*Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи.
*Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість.
*Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах.
*Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах.
*Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи.
*Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати за цвітінням фруктових дерев, пояснити, що на їх місці виростуть плоди.
*Спостереження за погодою (похмуро — сонячно, вітряна погода, тепла-холодна). Вчити дітей пов’язувати сезонні зміни природи зі станом погоди. Виховувати любов до природи.
*Спостереження за метеликами. Звернути увагу на його крильця, як він рухається. Формувати в дітей знання про те, що якщо піймати метелика і взяти його руками, він не зможе літати.
*Спостереження за мурашками. Вчити розглядати дуже рухливих комах (мурашок). Відмітити, як вони рухаються, яка в них будова тіла; розвивати вміння уважно спостерігати.
*Спостереження за поведінкою бджоли. Пояснити, чому вона трудівниця. Виховувати спостережливість та любов до природи.
*Спостереження за маленькими жучками. Визначити їх розмір, колір, будову. Виховувати бережливе ставлення до комах.
*Спостереження за комахою-сонечком. Звернути увагу дітей на колір комашки та крапинки на спинці, розглянути спосіб пересування комашки. Виховувати бережливе ставлення до жучка.
Коментарі
Дописати коментар