Перейти до основного вмісту

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

 

*Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи.

*Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість.

*Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах.

*Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах.

*Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи.

*Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати за цвітінням фруктових дерев, пояснити, що на їх місці виростуть плоди.

*Спостереження за погодою (похмуро — сонячно, вітряна погода, тепла-холодна). Вчити дітей пов’язувати сезонні зміни природи зі станом погоди. Виховувати любов до природи.

*Спостереження за метеликами. Звернути увагу на його крильця, як він рухається. Формувати в дітей знання про те, що якщо піймати метелика і взяти його руками, він не зможе літати.

*Спостереження за мурашками. Вчити розглядати дуже рухливих комах (мурашок). Відмітити, як вони рухаються, яка в них будова тіла; розвивати вміння уважно спостерігати.

*Спостереження за поведінкою бджоли. Пояснити, чому вона трудівниця. Виховувати спостережливість та любов до природи.

*Спостереження за маленькими жучками. Визначити їх розмір, колір, будову. Виховувати бережливе ставлення до комах.

*Спостереження за комахою-сонечком. Звернути увагу дітей на колір комашки та крапинки на спинці, розглянути спосіб пересування комашки. Виховувати бережливе ставлення до жучка.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про аутизм.

    2 квітня відзначають Всесвітній день поширення інформації про аутизм, і кожному з нас варто дізнатися про нього більше. Адже, за даними ВООЗ, з аутизмом народжується кожна сота дитина в світі. Коли йдеться про аутизм, йдеться, не про захворювання, а про розлад, особливість розвитку, з якою людина народжується і живе усе життя. Аутизм неможливо набути внаслідок дії зовнішніх чинників, його не «вилікувати», проте доказові методи психологічного втручання можуть покращити комунікативні та соціальні навички людей з аутизмом. Аутизм – це, насправді, дуже різні особливості, тому одне слово вміщує розлади аутистичного спектру (РАС). Спектр – бо здібності і потреби людей з РАС можуть значно різнитися. Дехто з людей, що мають аутизм, використовує вербальну комунікацію з іншими, а дехто – ні, хтось потребує догляду упродовж усього життя, інші ж – можуть жити самостійно, працювати. Люди з РАС часто мають проблеми з соціальною взаємодією, а також – обмежену або повторювану поведінку, сталі інте

Максим К-н. Заняття 14 (21.10.2022).

  Тема. Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку тобі і мені. 2.Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. 2.1.Повідомлення теми уроку. Розповідь дорослого. На попередньому занятті ми розпочали вивчати новий розділ «Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв»  і розглянули тему «Раціональне харчування». Тема сьогоднішнього заняття «Склад харчових продуктів». Ми поговоримо про складові їжі, повторимо правила харчування. Ти дізнаєшся більше про вітаміни, мінеральні речовини, воду, про їхнє значення для здоров’я людини. 2 .2.Вивчення нового матеріалу. Розповідь дорослого. Людині необхідно їсти для того, щоб жити. З їжею людина отримує поживні речовини. Але від того, що вона споживає, залежить її роз

Вправи для зняття напруги та переключення уваги дітей

 

Єлизавета Г-ко. Заняття 2 (04.11.2022).

     1.Привітан ня  (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне ! Доброго ранку, у небі пташки ! Доброго ранку тобі і мені. 2.Навчальне  відео   «Як правильно доглядати за ротовою порожниною». В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування. Тож включайте відео та навчайтесь! «Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від   в идавництв а   «Алатон»  можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg 3.Завдання  « Прочитай і запам’ятай». Правила догляду за зубами та ротовою порожниною: 1.Чистити зуби    двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту. 2.Полоскання роту після кожного прийому їжі теплою водою. 3.Щітка повинна бути індивідуал

ДИТИНА З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. ПОРАДИ.

  Порушення інтелектуального розвитку - досить складна й одночасно недостатньо розкрита на сьогодні особливість перебігу розвитку дитини. Порушення інтелектуального розвитку визначається як особливість розвитку психіки дитини при органічному ушкодженні центральної нервової системи у внутрішньоутробний період або в період від 1 до 3 років. У дітей залежно від інтенсивності ураження кори головного мозку можуть виявлятися різними якісні характеристики прояву: від легкого ступеня до помірного, тяжкого та глибокого ступенів. Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є характерним порушення пізнавальної діяльності, що виявляється в обмеженості сприймання, уваги, пам’яті, мислення, відтворенні сприйнятого і вивченого.  Такі діти можуть мати певні обмеження у набутті комунікативних та соціальних навичок. Ці обмеження зумовлюють уповільнений темп розвитку та навчання дитини, проте вони здатні до навчання, але у власному уповільненому темпі і в обмеженій кількості. Для дітей  з  порушенн

Як надати дитині першу психологічну допомогу? 6 порад для батьків.

   1. Режим дня.  Повертайте дитину у звичний режим дня, або створіть новий, з огляду на ті обставини, в яких ви перебуваєте. Це прискорює «загоєння» психотравми. У режимі дня дитини мають бути: гігієнічні процедури, прийоми їжі, елементи навчання, ігри з дорослими, вільна гра, час для бесід та казок (або цікавих історій), сон. 2. Обговорення тривожних подій.  Після кожного спуску в укриття, сигналів тривоги, звуків бойових дій проводьте невеличкі сімейні бесіди, де кожен розповідає, що він відчував протягом цього тривожного періоду. Цей метод дозволяє дитині емоційно відреагувати, побачити, що її відчуття співпадають з відчуттями дорослих, а також зняти емоційне напруження. 3. Нові ритуали.  Створіть нові ритуали, які допоможуть відчути дитині єдність та силу сім’ї. Це може бути читання вголос, вечірні обійми, спільні молитви або співи. 4. Щоденне спілкування на різні теми.  Щоб дитина не почала ізолюватися, вона потребує постійного спілкування та емоційного залучення дорослих. Ви мож

Михайло П-ла. Заняття 9 (02.11.2022)

  Тема: Орієнтування в часі: поняття «день-ніч».   Орієнтування у просторі: поняття «вгорі-внизу » . Закріплення жовтого та червоного кольорів. Мета: вправляти у розрізненні та називанні частин доби (день, ніч), вчити розрізняти дії, що здійснюють люди у відповідну частину доби; закріпити  жовтий та  червоний кольори, вчити сортувати предмети за двома кольорами (червоний, жовтий); розвивати вміння орієнтуватись у великому просторі та на листі паперу (поняття «вгорі-внизу»); збагачувати активний та пасивний словник; р озвивати спостережливість, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики. Матеріал: картки з двома смужками (червона вгорі, жовта внизу), листочки  двох кольорів (червоні, жовті). Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Добрий ранок (день)! Посміхнись І на мене подивись. У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні) І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим великим пальцем) 2. Гра «Кольорова палітра». Дорослий кладе пере

Гра «Допоможи Лунтику».

     Використано інтернет-ресурс за посиланням: http://inclusivecentrboryslav.kl.com.ua/

21 березня - Міжнародний день людей із Синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі «Промінчики сонця». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!           Заохочуємо до Міжнародного дня людей із Синдромом Дауна взяти участь в челенджі, проявити увагу та подарувати свою любов                  С🤗вітлим                  О💐бдарованим                  Н😌аполегливим                  Я😘скравим                  Ч😇емним                  Н😘іжним                         І 😏ншим                  М💗удрим людям, які щиро вміють любити❣ У дописі використано матеріали, які зн

Кінезіологічні вправи.

Кінезіологічні вправи - "гімнастика для мозку". Кінезіологія—це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку» основоположником якої є Пол Деннісон. З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Пропоную вам кінезіологічні вправи від каналу Vira Savchenko, які можна знайти за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=44SEJPL6p-U