1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):
Добрий ранок (день)! Посміхнись
І на мене подивись.
У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)
І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)
2.Д/гра «Куля - куб(ик)».
Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – кулі і куба та інтерес до дій з ними, розвивати зорове орієнтування на форму предметів, уміння розрізняти куб(ик) і кулю; формувати стереогностичне почуття. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.
Матеріали: куб і куля.
Хід вправи: дорослий бере в одну руку куб, а у другу - кулю і розказує про них:
-Куб має сторони і кути, а куля гладенька, вона не має кутів.
Дорослий спочатку дає дитині куб, щоб дитина обстежила його. Запропонувати дитині доторкнутись пальчиком до кутів куба. Дорослий говорить:
-Куб має кути.
Потім дорослий дає дитині кулю, пропонує покатати її у руках і говорить:
-Куля гладенька, кругла. У неї немає кутів.
3.Д/вправа «Котиться - не котиться».
Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – кулі і куба та інтерес до дій з ними, розвивати зорове орієнтування на форму предметів, уміння розрізняти куб(ик) і кулю; формувати стереогностичне почуття. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.
Хід. Запропонувати дитині покотити кулю і куб.
Дорослий говорить:
-Штовхни пальчиком кулю. Куля котиться.
-Штовхни кубик. Куб не котиться, він стоїть на місці.
-Куля -котиться, а куб -не котиться.
Потім запропонувати дитині пограти з кулею. Дорослий котить кулю по столу в сторону дитини і говорить:
-Лєра, лови кулю!
-Лєра, коти кулю мені.
Гра продовжується поки дитина не насититься грою, але в розумних межах.
4.Д/гра «Дай кубик (кулю)».
Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – куба і кулі. Вчити вибирати (з допомогою дорослого) серед кількох іграшок кубик і кулю. Розвивати слухову та зорову пам’ять, увагу, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.
Матеріали: кубик, куля, 2-3 іграшки не схожі за формою до кубика і кулі (наприклад машинка, якась м’яка іграшка тощо).
Хід вправи: дорослий звертає увагу дитини на іграшки називає їх, просить дитину показати названу іграшку. Якщо дитина самостійно не може показати названу іграшку, дорослий сам показує її. Потім дорослий просить дитину:
-Дай мені кубик (кулю).
Якщо дитина самостійно не може виконати інструкцію, дорослий дає дитині кубик (кулю) і просить:
-Дай мені кубик (кулю).
Гра продовжується поки дитина не насититься грою, але в розумних межах.
5.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».
Дорослий говорить:
- Закінчилося заняття, ти була молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).
Коментарі
Дописати коментар