Перейти до основного вмісту

Валерія Я-на. Заняття 15 (08.11.2022).

 



1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз,   (плеснути в долоні)

І заняття буде клас.   (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

2.Д/гра «Куля - куб(ик)».

Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – кулі і куба та інтерес до дій з ними, розвивати зорове орієнтування на форму предметів, уміння розрізняти куб(ик) і кулю; формувати  стереогностичне  почуття. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.

Матеріали: куб і куля.

Хід вправи: дорослий бере в одну руку куб, а у другу - кулю і розказує про них:

                             

-Куб має сторони і кути, а куля гладенька, вона не має кутів.

Дорослий спочатку дає дитині куб, щоб дитина обстежила його. Запропонувати дитині доторкнутись пальчиком до кутів куба. Дорослий говорить:

-Куб має кути.

Потім дорослий дає дитині кулю, пропонує покатати її у руках і говорить:

-Куля гладенька, кругла. У неї немає кутів.

3.Д/вправа «Котиться - не котиться».

Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – кулі і куба та інтерес до дій з ними, розвивати зорове орієнтування на форму предметів, уміння розрізняти куб(ик) і кулю; формувати  стереогностичне  почуття. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.

Хід. Запропонувати дитині покотити кулю і куб.

Дорослий говорить:

-Штовхни пальчиком кулю. Куля котиться.

-Штовхни кубик. Куб не котиться, він стоїть на місці.

-Куля -котиться, а куб -не котиться.

Потім запропонувати дитині пограти з кулею. Дорослий котить кулю по столу в сторону дитини і говорить:

-Лєра, лови кулю!

-Лєра, коти кулю мені.

Гра продовжується поки дитина не насититься грою, але в розумних межах.

4.Д/гра «Дай кубик (кулю)».

Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм – куба і кулі. Вчити вибирати (з допомогою дорослого) серед кількох іграшок кубик і кулю. Розвивати слухову та зорову пам’ять, увагу, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.

Матеріали: кубик, куля, 2-3 іграшки не схожі за формою до кубика і кулі (наприклад машинка, якась м’яка іграшка тощо).

Хід вправи: дорослий звертає увагу дитини на іграшки називає їх, просить дитину показати названу іграшку. Якщо дитина самостійно не може показати названу іграшку, дорослий сам показує її. Потім дорослий просить дитину:

-Дай мені кубик (кулю).

Якщо дитина самостійно не може виконати інструкцію, дорослий дає дитині кубик (кулю) і просить:

-Дай мені кубик (кулю).

Гра продовжується поки дитина не насититься грою, але в розумних межах.

5.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти була молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Максим К-н. Заняття 14 (21.10.2022).

  Тема. Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку тобі і мені. 2.Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. 2.1.Повідомлення теми уроку. Розповідь дорослого. На попередньому занятті ми розпочали вивчати новий розділ «Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв»  і розглянули тему «Раціональне харчування». Тема сьогоднішнього заняття «Склад харчових продуктів». Ми поговоримо про складові їжі, повторимо правила харчування. Ти дізнаєшся більше про вітаміни, мінеральні речовини, воду, про їхнє значення для здоров’я людини. 2 .2.Вивчення нового матеріалу. Розповідь дорослого. Людині необхідно їсти для того, щоб жити. З їжею людина отримує поживні речовини. Але від того, що вона споживає, залежи...

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Єлизавета Г-ко. Заняття 2 (04.11.2022).

     1.Привітан ня  (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне ! Доброго ранку, у небі пташки ! Доброго ранку тобі і мені. 2.Навчальне  відео   «Як правильно доглядати за ротовою порожниною». В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування. Тож включайте відео та навчайтесь! «Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від   в идавництв а   «Алатон»  можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg 3.Завдання  « Прочитай і запам’ятай». Правила догляду за зубами та ротовою порожниною: 1.Чистити зуби    двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту. 2.Полоскання роту після кожног...

Михайло П-ла. Заняття 9 (02.11.2022)

  Тема: Орієнтування в часі: поняття «день-ніч».   Орієнтування у просторі: поняття «вгорі-внизу » . Закріплення жовтого та червоного кольорів. Мета: вправляти у розрізненні та називанні частин доби (день, ніч), вчити розрізняти дії, що здійснюють люди у відповідну частину доби; закріпити  жовтий та  червоний кольори, вчити сортувати предмети за двома кольорами (червоний, жовтий); розвивати вміння орієнтуватись у великому просторі та на листі паперу (поняття «вгорі-внизу»); збагачувати активний та пасивний словник; р озвивати спостережливість, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики. Матеріал: картки з двома смужками (червона вгорі, жовта внизу), листочки  двох кольорів (червоні, жовті). Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Добрий ранок (день)! Посміхнись І на мене подивись. У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні) І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим вели...

Гра «Допоможи Лунтику».

     Використано інтернет-ресурс за посиланням: http://inclusivecentrboryslav.kl.com.ua/

Кінезіологічні вправи.

Кінезіологічні вправи - "гімнастика для мозку". Кінезіологія—це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку» основоположником якої є Пол Деннісон. З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Пропоную вам кінезіологічні вправи від каналу Vira Savchenko, які можна знайти за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=44SEJPL6p-U