1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку тобі і мені.
2.Перегляд розвиваючого відео «Правила гігієни»
Це відео нагадає дітям основні правила особистої гігієни.
- Коли треба мити руки?
- Чи треба мити овочі і фрукти?
- Коли треба умиватись?
- Як часто треба купатись?
- Коли треба чистити зуби?
- Як часто треба міняти спідню білизну?
- Що таке особиста гігієна?
Переглянути відео можна за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UFNn3WLk3Ds
3.Робота в зошиті.
Мета: продовжувати формувати у дитини поняття «особиста гігієна», про необхідність дотримання правил особистої гігієни, закріпити та доповнити знання і вміння про послідовність виконання ранкового та вечірнього туалету, застосування його щоденно. Удосконалювати навички списування з друкованого тексту. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя.
Переписати в зошит текст.
Послідовність виконання ранкового та вечірнього туалету:
1.До вмивання підготувати мило та рушник.
2.Рушник слід повісити на вішалку.
3.Добре вимити руки з милом під струменем води з-під крана.
4.Після цього, вже чистими руками, чистити зуби, мити обличчя, шию, вуха. (У кожного повинна бути своя зубна щітка).
5.Витертися насухо чистим, сухим рушником. (У кожного має бути свій рушник).
6.Розчесати волосся гребінцем. (У кожного має повинен бути свій гребінець).
7.Перед сном необхідно мити ноги (вечірній туалет).
8.Після миття, ноги витерти рушником для ніг (вечірній туалет).
4.Фізкультхвилинка «Приймаємо душ».
До фізкультхвилинки потрібно, за можливості, долучити інших членів родини.
Хід: дорослий коментує свої рухи, а інші повторюють рухи за ним:
- «Відкриваємо» воду (робити колові рухи кистю руки, імітуючи відкривання крана).
- Вода розтікається по всьому тілу (гладити себе по голові, плечах, імітуючи розтікання води по тілу).
- Намилюємо руки, ноги, тіло (терти їх уявною мочалкою).
- Потремо один одному спину (повернутися до сусіда, терти спину).
- Змиваємо мило (гладити себе по голові, плечах, ногах, тілу).
- Витираємося (імітувати витирання рушником).
Дорослий запитує:
- Чиєю мочалкою ви терли спину сусідові (його чи своєю)?
- А як це треба правильно робити?
5.Правила особистої гігієни.
Мета: продовжувати формувати у дитини поняття «особиста гігієна», закріпити знання про необхідність дотримання правил особистої гігієни. Розвивати увагу, пам’ять. Удосконалювати навички читання. Виховувати бажання бути охайною. Виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя.
Хід: дорослий націлює дитину на уважне читання тексту та його запам’ятовування:
- Прочитай і запам’ятай.
Пам’ятка. Правила особистої гігієни (коротко):
1.Починати і закінчувати день необхідно з чищення зубів.
2.Потім зробити зарядку, заправити ліжко і відсунути штори, розкривши вікно.
3.Підстригати нігті на руках і ногах потрібно щотижня. Найкраще робити це ввечері в неділю перед початком навчального тижня, а потім йти в душ.
4.Щовечора необхідно підмиватися, а ще краще приймати душ.
5.Кілька разів на тиждень потрібно терти тіло намиленою мочалкою. Ця процедура змиє бруд і мікроби з поверхні епідермісу, а також видалить частинки ороговілої шкіри. Наявність власної мочалки допоможе уникнути зараження шкірними хворобами.
6.Мити голову потрібно по мірі забруднення, але не рідше 2 разів на тиждень.
7.Щоранку дитина має надягати чисті відпрасовані трусики і шкарпетки (панчохи, колготи).
8.У шкільній їдальні не можна пити з чужої склянки, також не можна користуватися чужими столовими приладами.
9.Не слід ділитися змінним взуттям.
10.Відомо, що школярі на уроках люблять гризти ковпачки на ручках, а також гумки на маківці олівця. Робити цього категорично не можна.
11.Наявність власного гребінця у школяра допоможе уникнути педикульозу.
6.Вправа «Зроби свій вибір»
Мета: закріплювати знання про засоби особистої гігієни. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння зв’язно висловлювати свою думку.
Хід: дорослий пропонує роздивитись малюнок і назвати предмети, які допомагають здійснювати гігієнічні процедури. Після того, як дитина назве предмети, дорослий питає:
- Скажи, якими предметами особистої гігієни можна користуватись тільки тобі, а якими можна поділитися з подругою? Поясни свій вибір.
7.Рефлексія.
Ось заняттю вже майже кінець.
Ти була молодець!
Що сподобалось – хвалися,
Засмутило - пожалійся.
Дорослий надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи дитини, хвалить, зацікавлює до нового заняття.
Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.
Хід вправи: дорослий звертається до дитини зі словами:
Звати як мене, скажи?
Звати як тебе, скажи?
Ми з тобою вчились дружно?
Отже, разом не сутужно!
Зустріч нову призначаймо,
Усім щастя побажаймо.
Руку стисни на прощання,
Усміхнись як сонце раннє!
Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.
Коментарі
Дописати коментар