Перейти до основного вмісту

Єлизавета Г-ко. Заняття 1 (02.11.2022).

  



1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені.

2.Перегляд розвиваючого відео «Правила гігієни»

Це відео нагадає дітям основні правила особистої гігієни.

 Бесіда за змістом відео:

-       Коли треба мити руки?

-       Чи треба мити овочі і фрукти?

-       Коли треба умиватись?

-       Як часто треба купатись?

-       Коли треба чистити зуби?

-       Як часто треба міняти спідню білизну?

-       Що таке особиста гігієна?

Переглянути відео можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=UFNn3WLk3Ds

3.Робота в зошиті.

Мета: продовжувати формувати у дитини поняття «особиста гігієна», про необхідність дотримання правил особистої гігієни, закріпити та доповнити знання і вміння про послідовність виконання ранкового та вечірнього туалету, застосування його щоденно. Удосконалювати навички списування з друкованого тексту. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя.

Переписати в зошит текст.

Послідовність виконання ранкового та вечірнього туалету:

1.До вмивання підготувати мило та рушник.

2.Рушник слід повісити на вішалку.

3.Добре вимити руки з милом під струменем води з-під крана.

4.Після цього, вже чистими руками, чистити зубимити обличчя, шию, вуха. (У кожного повинна бути своя зубна щітка).

5.Витертися насухо чистим, сухим рушником(У кожного має бути свій рушник).

6.Розчесати волосся гребінцем. (У кожного має повинен бути свій гребінець).

7.Перед сном необхідно мити ноги (вечірній  туалет).

8.Після миття, ноги витерти рушником для ніг (вечірній туалет).

4.Фізкультхвилинка «Приймаємо душ».

До фізкультхвилинки потрібно, за можливості, долучити інших членів родини.

Хід: дорослий коментує свої рухи, а інші повторюють рухи за ним:

- «Відкриваємо» воду (робити колові рухи кистю руки, імітуючи відкривання крана).

- Вода розтікається по всьому тілу (гладити себе по голові, плечах, імітуючи розтікання води по тілу).

- Намилюємо руки, ноги, тіло (терти їх уявною мочалкою).

- Потремо один одному спину (повернутися до сусіда, терти спину).

- Змиваємо мило (гладити себе по голові, плечах, ногах, тілу).

- Витираємося (імітувати витирання рушником).

Дорослий запитує:

- Чиєю мочалкою ви терли спину сусідові (його чи своєю)?

- А як це треба правильно робити?

5.Правила особистої гігієни.

Мета: продовжувати формувати у дитини поняття «особиста гігієна», закріпити знання про необхідність дотримання правил особистої гігієни. Розвивати увагу, пам’ять. Удосконалювати навички читання. Виховувати бажання бути охайною. Виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя.

Хід: дорослий націлює дитину на уважне читання тексту та його запам’ятовування:

- Прочитай і запам’ятай.

Памятка. Правила особистої гігієни (коротко):

1.Починати і закінчувати день необхідно з чищення зубів.

2.Потім зробити зарядку, заправити ліжко і відсунути штори, розкривши вікно.

3.Підстригати нігті на руках і ногах потрібно щотижня. Найкраще робити це ввечері в неділю перед початком навчального тижня, а потім йти в душ.

4.Щовечора необхідно підмиватися, а ще краще приймати душ. 

5.Кілька разів на тиждень потрібно терти тіло намиленою мочалкою. Ця процедура змиє бруд і мікроби з поверхні епідермісу, а також видалить частинки ороговілої шкіри. Наявність власної мочалки допоможе уникнути зараження шкірними хворобами.

6.Мити голову потрібно по мірі забруднення, але не рідше 2 разів на тиждень. 

7.Щоранку дитина має надягати чисті відпрасовані трусики і шкарпетки (панчохи, колготи).

8.У шкільній їдальні не можна пити з чужої склянки, також не можна користуватися чужими столовими приладами.

9.Не слід ділитися змінним взуттям.

10.Відомо, що школярі на уроках люблять гризти ковпачки на ручках, а також гумки на маківці олівця. Робити цього категорично не можна.

11.Наявність власного гребінця у школяра допоможе уникнути педикульозу.

6.Вправа «Зроби свій вибір»

Мета: закріплювати знання про засоби особистої гігієни. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння зв’язно висловлювати свою думку.

Хід: дорослий пропонує роздивитись малюнок і назвати предмети, які допомагають здійснювати гігієнічні процедури. Після того, як дитина назве предмети, дорослий питає:

- Скажи, якими предметами особистої гігієни можна користуватись тільки тобі, а якими можна поділитися з подругою? Поясни свій вибір.

7.Рефлексія. 

 Ось заняттю вже майже кінець.

 Ти була молодець!

 Що сподобалось – хвалися,

 Засмутило - пожалійся.

Дорослий надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи дитини, хвалить, зацікавлює до нового заняття. 

8.Ритуал закінчення заняття. Вправа: „Подаруй усмішку”.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: дорослий звертається до дитини зі словами:

 Звати як мене, скажи?

 Звати як тебе, скажи?

 Ми з тобою вчились дружно?

 Отже, разом не сутужно!

 Зустріч нову призначаймо, 

 Усім щастя побажаймо.

 Руку стисни на прощання,

 Усміхнись як сонце раннє!

 Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Інтернет-ресурси.

Шановні батьки! Пропоную добірку чудових ресурсів, які можуть стати вам у нагоді, щоб трохи зняти напругу дітей та відволікти їх. 1. 365 казок на ніч (сучасні аудіоказки для дітей) https://www.youtube.com/playlist... 2. Казочки та цікаві історії для дітей (класичні та сучасні казки, начитка) https://www.youtube.com/channel/UCok9X9ZeNg1EXaHVuP6iE-Q 3. Дитячі книжки в електронному форматі від видавництва “Ранок” (три папки для віку 3+, 6+, 9+) https://drive.google.com/.../1z7NN25HdiR9LVySXtO2WyxtQ4jP... 4. Українські народні та авторські казки (тексти) https://kazky.org.ua/zbirky/knihovna 5. Оповідання для 9+ “Окуляри і кролик-гном” (електронна книжка) https://chtyvo.org.ua/.../Kupriia.../Okuliary_i_krolyk-hnom/ 6. Не забуваймо про сайт “Нова українська школа”, де є пізнавальні онлайн-зустрічі, вправи для подолання паніки, поради психологів, ігри тощо. https://nus.org.ua/ 7. Радіовистави за творами шкільної програми https://nus.org.ua/.../radiovystavy-za-tvoramy-shkilnoyi.../ 8. 7 радіов...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

Роль батьків у вихованні працелюбності дитини.

        Звичайно, виховати самостійну, організовану та працелюбну дитину неможливо лише в стінах дитячого садка чи школи. Адже особистий приклад і участь батьків у трудовому вихованні дітей має величезне значення. Тому активно залучайте дітей до роботи.      У дитини повинні бути трудові обов’язки вдома, які вони будуть виконувати як під керівництвом батьків, так і самостійно. Треба давати посильні для дитини доручення в залежності від віку та її можливостей, зокрема: - підтримувати порядок у своєму ігровому куточку, школярам – на своєму робочому столі; - поливати кімнатні рослини; - якщо родина тримає город, квітник, виділити для дитини грядку, де вона зможе посіяти городні культури та доглядати за ними, старші діти – разом з дорослими можуть садити городину, сапати, збирати урожай овочів, фруктів; - допомагати мамі у хатній роботі — підмести підлогу, витерти пил, посуд зі столу, старші діти – пропилососити, помити підлогу, помити посуд, випрати ...

15 травня Міжнародний День сім'ї

  Матеріал взято на сторінці Вайбер-спільноти "LogoBest".

Що робити із внутрішньою та зовнішньою агресією?