Перейти до основного вмісту

Михайло П-ла. Заняття 10 (09.11.2022).

  



Тема. Кількість: поняття «один-багато». Орієнтування в просторі «ліворуч», «праворуч». Повторення зеленого та удосконалення знань про червоний та жовтий кольори.

Матеріали та обладнання: лялька Наталка, листочки трьох кольорів (багато зелених, 1 жовтий, багато червоних), три відерця жовтого, червоного та зеленого кольорів; картка із зображенням ялинки, набір шишок.

Хід заняття.

1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні)

І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

2.Ігровий момент.

Прихід ляльки Наталки, яка запрошує в подорож до лісу.

Гра «Розклади за кольором».

Запропонувати дитині допомогти Наталці зібрати листочки у лісі. Дорослий розкладає на підлозі листочки і ставить три відерця червоного, жовтого та зеленого кольорів.

-Скільки листочків? (Багато)

-Роздивись, якого кольору листочки?

-Дорослий бере зелений листочок, дає дитині. Ось зелений листочок. Поклади його у зелене відерце.

-Будемо збирати у зелене відерце - всі зелені листочки, у червоне - червоні, у жовте - жовті.

Дитина розкладає листочки за кольорами.

-Скільки зелених листочків? (Багато.) Скільки жовтих? (Один) А скільки червоних? (Багато)

Запропонувати дитині взяти із відерця один зелений листочок.

-Михайло, скільки у тебе зелених листочків?

-Що треба зробити, щоб зелених листочків стало багато?

Рекомендації: виріжте листочки з двостороннього кольорового паперу або скористайтесь цим шаблоном (роздрукуйте та заламінуйте їх).

3.Фізкультхвилинка. Руханка з листочками.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U31b3VNO8sE

4.Гра «Що де знаходиться?»

Дорослий говорить дитині:

-Михайло, покажи мені праву руку. Тепер покажи ліву руку.

-Скажи, які предмети знаходиться праворуч.

-Що знаходиться ліворуч?

5.Гра «Розклади шишки».

Покласти дитині на стіл картку із зображенням ялинки та набір шишок.

-Якого кольору ялинка? Що на ній росте?

Запропонувати покласти ліворуч від ялинки одну шишку, праворуч - багато шишок.

-Скільки шишок праворуч від ялинки? Скільки - ліворуч?

6.Підсумок заняття. Хто до нас сьогодні приходив на заняття? Що ми допомагали збирати Наталці? Яких листочків було багато? А яких - один?

7.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Максим К-н. Заняття 14 (21.10.2022).

  Тема. Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку тобі і мені. 2.Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв. Склад харчових продуктів. 2.1.Повідомлення теми уроку. Розповідь дорослого. На попередньому занятті ми розпочали вивчати новий розділ «Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв»  і розглянули тему «Раціональне харчування». Тема сьогоднішнього заняття «Склад харчових продуктів». Ми поговоримо про складові їжі, повторимо правила харчування. Ти дізнаєшся більше про вітаміни, мінеральні речовини, воду, про їхнє значення для здоров’я людини. 2 .2.Вивчення нового матеріалу. Розповідь дорослого. Людині необхідно їсти для того, щоб жити. З їжею людина отримує поживні речовини. Але від того, що вона споживає, залежи...

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Ігри для зняття стресу у дитини.

  Від нашої  « тілесності »  зараз залежить, як ми впораємося із емоційним навантаженням, травмуванням. Тілесні ігри для дітей, важливі в будь-який час і дітям, і дорослим. Грайте і посміхайтесь - це важливо для дитини! ·         «Д оброго ранку ».   «Д оброго ранку носик,   д оброго ранку щічки, доброго ранку вушка, доброго ранку шийка, доброго ранку плечики і т.д. » - торкаємося різних частин тіла, промовляючи слова (можливо, цілуючи). Треба пройтися по всьому тілу. ·         Ліп лення - розминати тіло, як тісто, чи пластилін . ·         « Колобок ». С початку "засипати" муки - пройтись легкими рухами по всьому тілу, потім, "налити" води - рухи, що гладять. Ліпимо тісто, а потім робимо колобок - дитина сидить, обійнявши себе руками. А ми її обіймаємо за спинку. Розкриваємо руки - колобок "випікся" . ·       ...

Єлизавета Г-ко. Заняття 2 (04.11.2022).

     1.Привітан ня  (створення позитивного емоційного настрою): Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне ! Доброго ранку, у небі пташки ! Доброго ранку тобі і мені. 2.Навчальне  відео   «Як правильно доглядати за ротовою порожниною». В цьому відео детально розповідається про ротову порожнину та надаються поради про те, як правильно за нею доглядати: як правильно чистити зуби, обирати зубну щітку. Ще дитина дізнається про корисні та шкідливі для зубів продукти харчування. Тож включайте відео та навчайтесь! «Як правильно доглядати за ротовою порожниною (відеопідручник «Я досліджую світ»)» від   в идавництв а   «Алатон»  можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jEvw9FMIJPg 3.Завдання  « Прочитай і запам’ятай». Правила догляду за зубами та ротовою порожниною: 1.Чистити зуби    двічі на день, вранці перед їжею та ввечері перед сном, використовуючи зубну пасту. 2.Полоскання роту після кожног...

Михайло П-ла. Заняття 9 (02.11.2022)

  Тема: Орієнтування в часі: поняття «день-ніч».   Орієнтування у просторі: поняття «вгорі-внизу » . Закріплення жовтого та червоного кольорів. Мета: вправляти у розрізненні та називанні частин доби (день, ніч), вчити розрізняти дії, що здійснюють люди у відповідну частину доби; закріпити  жовтий та  червоний кольори, вчити сортувати предмети за двома кольорами (червоний, жовтий); розвивати вміння орієнтуватись у великому просторі та на листі паперу (поняття «вгорі-внизу»); збагачувати активний та пасивний словник; р озвивати спостережливість, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики. Матеріал: картки з двома смужками (червона вгорі, жовта внизу), листочки  двох кольорів (червоні, жовті). Хід заняття. 1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою): Добрий ранок (день)! Посміхнись І на мене подивись. У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні) І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим вели...

Гра «Допоможи Лунтику».

     Використано інтернет-ресурс за посиланням: http://inclusivecentrboryslav.kl.com.ua/