Тема. Кількість: поняття «один-багато». Орієнтування в просторі «ліворуч», «праворуч». Повторення зеленого та удосконалення знань про червоний та жовтий кольори.
Матеріали та обладнання: лялька Наталка, листочки трьох кольорів (багато зелених, 1 жовтий, багато червоних), три відерця жовтого, червоного та зеленого кольорів; картка із зображенням ялинки, набір шишок.
Хід заняття.
1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):
Добрий ранок (день)! Посміхнись
І на мене подивись.
У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)
І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)
2.Ігровий момент.
Прихід ляльки Наталки, яка запрошує в подорож до лісу.
Гра «Розклади за кольором».
Запропонувати дитині допомогти Наталці зібрати листочки у лісі. Дорослий розкладає на підлозі листочки і ставить три відерця червоного, жовтого та зеленого кольорів.
-Скільки листочків? (Багато)
-Роздивись, якого кольору листочки?
-Дорослий бере зелений листочок, дає дитині. Ось зелений листочок. Поклади його у зелене відерце.
-Будемо збирати у зелене відерце - всі зелені листочки, у червоне - червоні, у жовте - жовті.
Дитина розкладає листочки за кольорами.
-Скільки зелених листочків? (Багато.) Скільки жовтих? (Один) А скільки червоних? (Багато)
Запропонувати дитині взяти із відерця один зелений листочок.
-Михайло, скільки у тебе зелених листочків?
-Що треба зробити, щоб зелених листочків стало багато?
Рекомендації: виріжте листочки з двостороннього кольорового паперу або скористайтесь цим шаблоном (роздрукуйте та заламінуйте їх).
3.Фізкультхвилинка. Руханка з листочками.
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U31b3VNO8sE
4.Гра «Що де знаходиться?»
Дорослий говорить дитині:
-Михайло, покажи мені праву руку. Тепер покажи ліву руку.
-Скажи, які предмети знаходиться праворуч.
-Що знаходиться ліворуч?
5.Гра «Розклади шишки».
Покласти дитині на стіл картку із зображенням ялинки та набір шишок.
-Якого кольору ялинка? Що на ній росте?
Запропонувати покласти ліворуч від ялинки одну шишку, праворуч - багато шишок.
-Скільки шишок праворуч від ялинки? Скільки - ліворуч?
6.Підсумок заняття. Хто до нас сьогодні приходив на заняття? Що ми допомагали збирати Наталці? Яких листочків було багато? А яких - один?
7.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».
Дорослий говорить:
- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).
Коментарі
Дописати коментар