Перейти до основного вмісту

Михайло П-ла. Заняття 10 (09.11.2022).

  



Тема. Кількість: поняття «один-багато». Орієнтування в просторі «ліворуч», «праворуч». Повторення зеленого та удосконалення знань про червоний та жовтий кольори.

Матеріали та обладнання: лялька Наталка, листочки трьох кольорів (багато зелених, 1 жовтий, багато червоних), три відерця жовтого, червоного та зеленого кольорів; картка із зображенням ялинки, набір шишок.

Хід заняття.

1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз,       (плеснути в долоні)

І заняття буде клас.    (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

2.Ігровий момент.

Прихід ляльки Наталки, яка запрошує в подорож до лісу.

Гра «Розклади за кольором».

Запропонувати дитині допомогти Наталці зібрати листочки у лісі. Дорослий розкладає на підлозі листочки і ставить три відерця червоного, жовтого та зеленого кольорів.

-Скільки листочків? (Багато)

-Роздивись, якого кольору листочки?

-Дорослий бере зелений листочок, дає дитині. Ось зелений листочок. Поклади його у зелене відерце.

-Будемо збирати у зелене відерце - всі зелені листочки, у червоне - червоні, у жовте - жовті.

Дитина розкладає листочки за кольорами.

-Скільки зелених листочків? (Багато.) Скільки жовтих? (Один) А скільки червоних? (Багато)

Запропонувати дитині взяти із відерця один зелений листочок.

-Михайло, скільки у тебе зелених листочків?

-Що треба зробити, щоб зелених листочків стало багато?

Рекомендації: виріжте листочки з двостороннього кольорового паперу або скористайтесь цим шаблоном (роздрукуйте та заламінуйте їх).

3.Фізкультхвилинка. Руханка з листочками.

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=U31b3VNO8sE

4.Гра «Що де знаходиться?»

Дорослий говорить дитині:

-Михайло, покажи мені праву руку. Тепер покажи ліву руку.

-Скажи, які предмети знаходиться праворуч.

-Що знаходиться ліворуч?

5.Гра «Розклади шишки».

Покласти дитині на стіл картку із зображенням ялинки та набір шишок.

-Якого кольору ялинка? Що на ній росте?

Запропонувати покласти ліворуч від ялинки одну шишку, праворуч - багато шишок.

-Скільки шишок праворуч від ялинки? Скільки - ліворуч?

6.Підсумок заняття. Хто до нас сьогодні приходив на заняття? Що ми допомагали збирати Наталці? Яких листочків було багато? А яких - один?

7.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Інтернет-ресурси.

Шановні батьки! Пропоную добірку чудових ресурсів, які можуть стати вам у нагоді, щоб трохи зняти напругу дітей та відволікти їх. 1. 365 казок на ніч (сучасні аудіоказки для дітей) https://www.youtube.com/playlist... 2. Казочки та цікаві історії для дітей (класичні та сучасні казки, начитка) https://www.youtube.com/channel/UCok9X9ZeNg1EXaHVuP6iE-Q 3. Дитячі книжки в електронному форматі від видавництва “Ранок” (три папки для віку 3+, 6+, 9+) https://drive.google.com/.../1z7NN25HdiR9LVySXtO2WyxtQ4jP... 4. Українські народні та авторські казки (тексти) https://kazky.org.ua/zbirky/knihovna 5. Оповідання для 9+ “Окуляри і кролик-гном” (електронна книжка) https://chtyvo.org.ua/.../Kupriia.../Okuliary_i_krolyk-hnom/ 6. Не забуваймо про сайт “Нова українська школа”, де є пізнавальні онлайн-зустрічі, вправи для подолання паніки, поради психологів, ігри тощо. https://nus.org.ua/ 7. Радіовистави за творами шкільної програми https://nus.org.ua/.../radiovystavy-za-tvoramy-shkilnoyi.../ 8. 7 радіов...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

Роль батьків у вихованні працелюбності дитини.

        Звичайно, виховати самостійну, організовану та працелюбну дитину неможливо лише в стінах дитячого садка чи школи. Адже особистий приклад і участь батьків у трудовому вихованні дітей має величезне значення. Тому активно залучайте дітей до роботи.      У дитини повинні бути трудові обов’язки вдома, які вони будуть виконувати як під керівництвом батьків, так і самостійно. Треба давати посильні для дитини доручення в залежності від віку та її можливостей, зокрема: - підтримувати порядок у своєму ігровому куточку, школярам – на своєму робочому столі; - поливати кімнатні рослини; - якщо родина тримає город, квітник, виділити для дитини грядку, де вона зможе посіяти городні культури та доглядати за ними, старші діти – разом з дорослими можуть садити городину, сапати, збирати урожай овочів, фруктів; - допомагати мамі у хатній роботі — підмести підлогу, витерти пил, посуд зі столу, старші діти – пропилососити, помити підлогу, помити посуд, випрати ...

15 травня Міжнародний День сім'ї

  Матеріал взято на сторінці Вайбер-спільноти "LogoBest".

Що робити із внутрішньою та зовнішньою агресією?