Перейти до основного вмісту

Данило Ж-кий. Заняття 14 (20.10.2022).

  



1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз,    (плеснути в долоні)

І заняття буде клас.   (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

2.Д/гра «Дай великий/малий куб(ик)».

Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм - куба та інтерес до дій з ним, розвивати зорове орієнтування на величину предметів, уміння розрізняти величину двох предметів (кубів) - «великий», «малий». Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.

Матеріали: великий і малий кубики.

Хід вправи: дорослий бере в одну руку великий кубик, а у другу - маленький і розказує про них:

-Це  великий куб, а це – маленький куб.

Потім пропонує дитині взяти маленький куб.

-Цей кубик маленький, «сховай» його у долонях.

Якщо дитина самостійно не може «сховати» кубик, дорослий допомагає (методом спільних дій «рука в руці»).

-Ой, де маленький кубик? Немає. Сховався.

Сприяти підняттю емоційного тонусу дитини.

-Зараз я знайду маленький кубик (дорослий шукає кубик).

-Даня, де маленький кубик? Покажи маленький кубик.

-Це ти сховав маленький кубик? Кубик маленький, він «ховається» в долонях.

-Дай мені маленький кубик.

Потім дорослий дає дитині великий кубик.

-Цей кубик великий, «сховай» його у долонях.

-Я бачу великий кубик. Він не «сховався». Кубик – великий він не може «сховатись» у долонях.

-Дай мені великий кубик.

-Дай мені маленький кубик.

Вправу можна повторити 2-3 рази (за бажанням дитини).

3.Д/вправа «Побудуй вежу».

Мета: розвивати сприймання об’ємних геометричних форм (кубики), розвивати зорове орієнтування на величину предметів, уміння розрізняти величину двох предметів (кубиків) - «великий», «малий». Викликати інтерес до конструювання. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.

Матеріали: два кубики, різні за величиною (два розміри).

Хід. Роздивитись разом з дитиною кубики. Потім показати Дані вежу із двох кубиків, побудовану дорослим заздалегідь. Запропонувати дитині роздивитись вежу і показати великий кубик, малий кубик. Потім запропонувати дитині побудувати вежу за наслідуванням.

Дорослий говорить:

-Дивись, Даня, це великий кубик, а це - малий. Треба спочатку поставити на стіл великий кубик і зверху на нього поставити малий кубик. 

Потім дорослий пропонує дитині  самостійно або з допомогою дорослого побудувати вежу.

4.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

21 березня: Всесвітній день людей із синдромом Дауна.

      Кожного року 21 березня відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна. Двадцять перший день третього місяця був обраний, щоб показати, що синдром Дауна пов'язаний з наявністю в клітинах людини 3-ї хромосоми в 21-ій парі. Пропонуємо взяти участь у челенджі « Шкарпетуйся! ». Суть акції полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми. Захід проводиться з метою звернути увагу на проблеми людей з синдромом Дауна. Шкарпетуйся!!!!!          В Україні в 2003 році була створена Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром” — це батьківська спільнота, яка працює задля поліпшення життя людей із синдромом Дауна. Фахівці організації надають психологічну підтримку сім'ям, навчають спеціалістів та створюють умови для розкриття потенціалу людей із синдромом Дауна, підтримують ініціативи, направлені на боротьбу зі стереотип...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати...

Інтернет-ресурси.

Шановні батьки! Пропоную добірку чудових ресурсів, які можуть стати вам у нагоді, щоб трохи зняти напругу дітей та відволікти їх. 1. 365 казок на ніч (сучасні аудіоказки для дітей) https://www.youtube.com/playlist... 2. Казочки та цікаві історії для дітей (класичні та сучасні казки, начитка) https://www.youtube.com/channel/UCok9X9ZeNg1EXaHVuP6iE-Q 3. Дитячі книжки в електронному форматі від видавництва “Ранок” (три папки для віку 3+, 6+, 9+) https://drive.google.com/.../1z7NN25HdiR9LVySXtO2WyxtQ4jP... 4. Українські народні та авторські казки (тексти) https://kazky.org.ua/zbirky/knihovna 5. Оповідання для 9+ “Окуляри і кролик-гном” (електронна книжка) https://chtyvo.org.ua/.../Kupriia.../Okuliary_i_krolyk-hnom/ 6. Не забуваймо про сайт “Нова українська школа”, де є пізнавальні онлайн-зустрічі, вправи для подолання паніки, поради психологів, ігри тощо. https://nus.org.ua/ 7. Радіовистави за творами шкільної програми https://nus.org.ua/.../radiovystavy-za-tvoramy-shkilnoyi.../ 8. 7 радіов...

Ігри з цифрами і числами.

     За допомогою гри дитина вивчає нові знання і закріплює їх. Математичні ігри познайомлять дітей з цифрами, числами, основами рахунку, з арифметичними діями, а також посприяють розвитку мовлення, уваги, пам’яті, мислення. Варіанти ігор та вправ: «Прибери цифру» Гра розвиває увагу, швидкість реакції, мислення, спритність, і закріплює навички рахунку. Викладаємо послідовно картки з числами від 0 до 10. Дорослий ставить завдання, а дитина повинна виконати його. Наприклад, “Прибери цифру 7”, “Прибери цифру між 2 і 4”, “Прибери цифру, яка більше 3 на 2” і т. д. Завдання можна задавати у вигляді загадок, відгадкою буде та цифра, яку необхідно прибрати. Наприклад: Одиничка – цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з одинички. «Плутанина» В процесі гри закріплюємо знання цифр, рахунку від 0 до 10 в прямому і зворотному порядку, а також увагу і пам’ять . Розкладаємо цифри по порядку, далі дитина відвертається, а дорослий змінює їх місцями. Завдан...

Роль батьків у вихованні працелюбності дитини.

        Звичайно, виховати самостійну, організовану та працелюбну дитину неможливо лише в стінах дитячого садка чи школи. Адже особистий приклад і участь батьків у трудовому вихованні дітей має величезне значення. Тому активно залучайте дітей до роботи.      У дитини повинні бути трудові обов’язки вдома, які вони будуть виконувати як під керівництвом батьків, так і самостійно. Треба давати посильні для дитини доручення в залежності від віку та її можливостей, зокрема: - підтримувати порядок у своєму ігровому куточку, школярам – на своєму робочому столі; - поливати кімнатні рослини; - якщо родина тримає город, квітник, виділити для дитини грядку, де вона зможе посіяти городні культури та доглядати за ними, старші діти – разом з дорослими можуть садити городину, сапати, збирати урожай овочів, фруктів; - допомагати мамі у хатній роботі — підмести підлогу, витерти пил, посуд зі столу, старші діти – пропилососити, помити підлогу, помити посуд, випрати ...

15 травня Міжнародний День сім'ї

  Матеріал взято на сторінці Вайбер-спільноти "LogoBest".

Що робити із внутрішньою та зовнішньою агресією?