1.Привітання (створення позитивного емоційного настрою):
Добрий ранок (день)! Посміхнись
І на мене подивись.
У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)
І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)
2.Д/гра «Дай великий/малий куб(ик)».
Мета: продовжувати розвивати сприймання об’ємних геометричних форм - куба та інтерес до дій з ним, розвивати зорове орієнтування на величину предметів, уміння розрізняти величину двох предметів (кубів) - «великий», «малий». Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.
Матеріали: великий і малий кубики.
Хід вправи: дорослий бере в одну руку великий кубик, а у другу - маленький і розказує про них:
-Це – великий куб, а це – маленький куб.
Потім пропонує дитині взяти маленький куб.
-Цей кубик маленький, «сховай» його у долонях.
-Ой, де маленький кубик? Немає. Сховався.
Сприяти підняттю емоційного тонусу дитини.
-Зараз я знайду маленький кубик (дорослий шукає кубик).
-Даня, де маленький кубик? Покажи маленький кубик.
-Це ти сховав маленький кубик? Кубик маленький, він «ховається» в долонях.
-Дай мені маленький кубик.
Потім дорослий дає дитині великий кубик.
-Цей кубик великий, «сховай» його у долонях.
-Я бачу великий кубик. Він не «сховався». Кубик – великий він не може «сховатись» у долонях.
-Дай мені великий кубик.
-Дай мені маленький кубик.
Вправу можна повторити 2-3 рази (за бажанням дитини).
3.Д/вправа «Побудуй вежу».
Мета: розвивати сприймання об’ємних геометричних форм (кубики), розвивати зорове орієнтування на величину предметів, уміння розрізняти величину двох предметів (кубиків) - «великий», «малий». Викликати інтерес до конструювання. Збагачувати пасивний словник дитини. Розвивати слухову, зорову, кінетичну пам’ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, вміння діяти за інструкцією.
Матеріали: два кубики, різні за величиною (два розміри).
Хід. Роздивитись разом з дитиною кубики. Потім показати Дані вежу із двох кубиків, побудовану дорослим заздалегідь. Запропонувати дитині роздивитись вежу і показати великий кубик, малий кубик. Потім запропонувати дитині побудувати вежу за наслідуванням.
Дорослий говорить:
-Дивись, Даня, це великий кубик, а це - малий. Треба спочатку поставити на стіл великий кубик і зверху на нього поставити малий кубик.
Потім дорослий пропонує дитині самостійно або з допомогою дорослого побудувати вежу.
4.Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».
Дорослий говорить:
- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).
Коментарі
Дописати коментар