Перейти до основного вмісту

Публікації

Кінезіологічні вправи.

  Кінезіологічні вправи - "гімнастика для мозку". Кінезіологія—це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку» основоположником якої є Пол Деннісон. З її допомогою процес навчання і виконання будь-якого виду діяльності стає ефективнішим. Пропоную вам кінезіологічні вправи від каналу Vira Savchenko, які можна знайти за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=44SEJPL6p-U

Вправи на розвиток міжпівкульної взаємодії.

  Матеріал взято на теренах інтернету за посиланням:  http://inclusivecentrboryslav.kl.com.ua/wp-content/uploads/2020/05/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2020-04-

Ігрові вправи, які дорослі можуть використовувати, орієнтуючись на індивідуальні особливі потреби дитини.

Наразі не всі дітки мають змогу долучатися до систематичних занять в освітніх закладах (як очно, так і дистанційно). Втім, батьки чи інші члени родини можуть частково заповнити цю прогалину, проводячи час з дитиною, організовуючи ігри та різноманітні вправи не лише для того, аби знизити рівень стресу у малечі та розважити їх, а й підтримувати її розвиток. Ігрові вправи, що представлені нижче, дорослі можуть використовувати, орієнтуючись на індивідуальні особливі потреби дитини. Зауважимо, що більшість з таких занять знижують рівень збудження і врівноважують загальний стан дитини. Нагадаємо   кілька загальних правил спілкування з дитиною, яка має особливі освітні потреби: Розмовляючи з дитиною, яка має труднощі у спілкуванні, слухайте її уважно. Будьте терплячими, почекайте, доки вона сама закінчить фразу, сформулює думку. Якщо не зрозуміли, обов’язково перепитайте, уточніть, що мала на увазі дитина. Завжди називайте себе, звертаючись до дитини з порушенням зору, а також звертайтесь до

Поради батькам. Як організувати дозвілля дитини влітку.

  Під час канікул, перебуваючи вдома, пропоную звернути увагу на настільні ігри, запропонувати дітям цікаву книгу і подбати про достатню фізичну активність. Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля: 1. Читання цікавих книжок. Для цього можна скористатися списком дитячої літератури, що пропонує програма розвитку дітей від народження до шести років «Я у Світі», а можна його скласти разом з дитиною. 2. Ведення читацького записника. Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору, придумувати власну кінцівку чи змінювати сюжет … 3. Ведення власного щоденника (в малюнках). Це сприятиме розвитку пам’яті, уяви та фантазії. 4. Створення власного лепбука, книжки. 5. Творчі заняття (малювання фарбами, олівцями, фломастерами, мілками, аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, вироби з паперу, тканини, глини тощо). 6. Колаж бажань із вирізок старих журналів. 7. Цікаві сайти для розвитку дітей. http://abetka.ukrlife.or

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЗМІНАМИ У ПРИРОДІ НАВЕСНІ ТА ВЛІТКУ.

  *Спостереження за травою, квітами. Пояснити дітям, що трава та квіти спочатку маленькі, завдяки сонцю та дощу вони виростуть великі. Виховувати любов до природи. *Спостереження за деревами. Звернути увагу дітей на те, що листочків на деревах ще немає, але вже є квіти на абрикосах, сережки на березах, кленах. Розвивати увагу та спостережливість. *Спостереження за комахами. Продовжувати вчити дітей розрізняти характерні ознаки зовнішнього вигляду комах, за їх поведінкою. Виховувати бережливе ставлення до комах. *Спостереження за маленькими мурашками та жучками. Розглянути їх зовнішній вигляд, чим вони схожі, чим різняться. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до комах. *Спостереження за кульбабами. Формувати в дітей поняття про рослини ранньої весни, орієнтуватися в основних правилах поводження в природі. Виховувати бережливе ставлення до квітів, любов до природи. *Спостереження за квітучими деревами. Продовжувати формувати знання про весняні явища природи; спостерігати за

ДИТИНА З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. ПОРАДИ.

  Порушення інтелектуального розвитку - досить складна й одночасно недостатньо розкрита на сьогодні особливість перебігу розвитку дитини. Порушення інтелектуального розвитку визначається як особливість розвитку психіки дитини при органічному ушкодженні центральної нервової системи у внутрішньоутробний період або в період від 1 до 3 років. У дітей залежно від інтенсивності ураження кори головного мозку можуть виявлятися різними якісні характеристики прояву: від легкого ступеня до помірного, тяжкого та глибокого ступенів. Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є характерним порушення пізнавальної діяльності, що виявляється в обмеженості сприймання, уваги, пам’яті, мислення, відтворенні сприйнятого і вивченого.  Такі діти можуть мати певні обмеження у набутті комунікативних та соціальних навичок. Ці обмеження зумовлюють уповільнений темп розвитку та навчання дитини, проте вони здатні до навчання, але у власному уповільненому темпі і в обмеженій кількості. Для дітей  з  порушенн